Skip to content
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ

Меню

  • ГОЛОВНА
  • ПРО ЦЕНТР
    • #68 (без назви)
    • ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
  • ПАРТНЕРИ
  • РЕСУРСНИЙ ДОВІДНИК
  • КОНТАКТИ
  • ФОТОГАЛЕРЕЯ
  • ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК

ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • Проєкти партнерства – шлях до збереження психологічного здоров’я
  • Стрес та ресурс
  • Мрійте про неможливе – отримуйте все, що забажаєте!
  • Інтерактивна форма роботи “Формування команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти “
  • Вперта дитина. Як відрізнити наполегливість від впертості.
  • Про бажання тут і зараз…
  • Квест-гра “Зупини СНІД…”
  • Емоційні качелі. Методи стабілізації.
  • Адаптація першокласників
  • Емоційне благополуччя дитини в сім’ї
  • Збереження ресурсу в умовах сьогодення
  • Емоційне вигорання педагогів
  • Підлітковий суїцид
  • Шлях формування творчості в особистому житті
  • Стрес та ресурси
  • Збереження ресурсу в умовах сьогодення
  • Рекомендації батькам по розвитку емоційного інтелекту
  • Дистанційна робота психолога
  • Нові форми роботи для фахівців психологічної служби
  • Кейс досвіду практичного психолога та соціального педагога в умовах воєнного часу
  • Ігри на формування почуття впевненості та сприяння підвищенню самооцінки
  • Історія успіху
  • Ігри на розвиток емоційної сфери
  • Просторова творчість
  • 10 порад батькам “Як допомогти дитині підготуватися до ДПА та ЗНО”
  • Казка яу сучасний інтерактивний метод роботи практичного психолога з дітьми дошкільного віку в ЗДО
  • Проблема маструбації в дошкільному дитинстві
  • Екологічна культура перебування дітей дошкільного віку в on-line просторі
  • Заохочення до навчання за допомогою тренінгових підходів
  • Циклограма допомоги при розладах поведінки в дошкільному віці
  • Дидактичні ігри для дітей з ООП
  • Сварки при дитині – наслідки
  • Сенсорні ігри для дітей з особливими освітніми потребами
  • Шкільне насилля, як прояв агресивної поведінки. Форми агресивної поведінки
  • Кейс – технології завантажити
  • Врахування психофізіологічних особливостей дітей з ООП в організації продуктивної роботи ресурсозбереження та емоційної стабільності
  • Ризики впливу на свідомість перебування дітей в онлайн-просторі
  • Діти переживають розлучення: як їм допомогти
  • Психологічний дайджест 2021
  • Ознаки поведінкових розладів
  • Психологічна підтримка дітей при розладах поведінки
  • Ризики перебування молоді в онлайн просторі
  • Три причини відмовитися від перебування перед монітором комп’ютерного пристроя
  • Самомоніторинг стресу. Структурний аналіз
  • 10 стратегій, які допоможуть впоратись із викликами пандемії та карантину
  • Агресія дітей. Причини і запобігання
  • Адаптація до дитячого садка
  • Анорексія
  • Безпека дітей в інтернеті та відвідування сайтів
  • Боєць повертається з АТО
  • Видатні педагоги України
  • Використання нестандартних форм взаємодії у роботі психолога
  • Вікова періодизація розвитку особистості та основні дієві методи роботи психолога на кожному етапі
  • Втома дошкільника як валеологічна проблема, її фізіологічна сутність
  • Втрата сімейних цінностей
  • Гендернi вiдносини в пiдлiтковому вiцi
  • Гендернi особливостi дiтей дошкiльного вiку
  • Гендерні ролі та стереотипи
  • Гендерне виховання в різних країнах світу
  • Гіперактивність
  • Готовність дітей до навчання в школі
  • Дерево як символ людини
  • Дитина на порозі шкільного життя
  • Дитяча жорстокість та бійки
  • Дитяча обдарованість на теренах школи
  • Діти переживають розлучення
  • Домашнє насильство. Факти і цифри
  • Задоволення потреб
  • Значення потреби самовираження у становленні потреби особистості
  • Зупинимо булінг разом
  • Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу
  • Інклюзія вас не стосується? Чому це не так
  • Інтимна культура молодших школярів
  • Покоління У. Вплив інформаційних технологій на покоління Z
  • Карантин. Залишайтеся вдома!
  • Ким бути? Типи професій
  • Кольоротерапія
  • Конфлікт- пошук шляхів взаємодії
  • Конфлікти старшого шкільного віку
  • Кроки до успіху в житті дитини
  • Методи та вправи щодо подолання страху захворіти на ковід 19
  • Мій вибір – життя без насильства
  • Молодіжні субкультури
  • На порозі 5 клас
  • На порозі школи
  • Наступність між дитячим садком і школою
  • Наступність у використанні прийомів тілесного контакту з дітьми у роботі вихователів та вчителів початкових класів
  • Небезпечні ігри, в які грають діти
  • Ознаки стресу у дітей
  • Організація психологічного супроводу батьків дітей з особливими освітніми потребами
  • Організація роботи з батьками
  • Організація роботи психолога з регуляції емоційно-вольової сфери дошкільника
  • Освіта для життя
  • Основи мотиваційного консультування
  • Особливості прояву та шляхи подолання жорстокого поводження серед школярів та вихованців
  • Мовленнєвий розвиток дитини дошкільного віку
  • Панічні атаки
  • Подолання емоційного вигорання педагогів
  • Покоління Z, психологічні аспекти та способи педагогічної взаємодії
  • Поняття, форми, види мобінга
  • Попередження агресивної поведінки серед школярів
  • Портрет тривожної дитини
  • Порушення особистого простору
  • Булінг
  • Подолання проявів жорстокого поводження в дитячо-підлітковому середовищі через розвиток емпатії
  • Етикет телефонної розмови
  • Шкільне насилля як прояв агресивної поведінки
  • Рекомендації батькам, педагогам щодо профілактики посттравматичних стресових розладів у дітей
  • Причини та передумови успішності дітей
  • Про імунітет
  • Про коронавірус для маленьких
  • Проблема неготовності дітей до шкільного навчання і шляхи її подолання
  • Проблема оптимізації спілкування
  • Продуктивна і весела мураха
  • Простір в організації роботи працівників освіти
  • Професійне емоційне вигорання педагогів
  • Професійне самовизначення особистості
  • Профілактика нервових розладів дітей і вчителів
  • Профілактика синдрому емоційного вигорання
  • Профілактичні заходи щодо збереження здоров’я та безпеки учасників освітнього процесу в умовах змішаного навчання
  • Психологічні особливості розвитку пізнавальних процесів у дітей 6-7 років
  • Психологія кольору
  • Психологічна зрілість психологів. Бар’єри в роботі з батьками
  • Психологічний супровід підлітків у професійному-самовизначенні в стилі коучинг
  • Психологічні кордони як запорука психічного здоров’я
  • Психологічні особливості в системі “батьки-діти”
  • Психотипи батьків
  • Рекомендації для батьків з емоційного розвитку дітей
  • Робота з батьками які виховують дітей з особливими освітніми потребами
  • Робота психолога з батьками обдарованої дитини
  • Робота психолога з обдарованими дітьми
  • Робота психолога з учителем в інклюзивній освіті
  • Розвиваємо логіку
  • Розвиток дрібної моторики
  • Розвиток пізнавальних процесів дошкільного віку
  • Самооцінка
  • Сварки при дитині – наслідки
  • Сексуальний розвиток дитини
  • Селфі
  • Сімейна розмова
  • Сім’я
  • Соціалізація дитини в колективі
  • Спілкування
  • Стилі виховання дитини
  • Стилі виховання
  • Стратегія ефективної поведінки у конфлікті
  • Вправи на подолання стресу у педагогічних працівників
  • Фізичне травмування дитини: психологічна допомога
  • Формування адекватної самооцінки у дошкільників
  • Циклограма діагностики агресивності у дітей
  • Циклограма роботи практичного психолога з розвитку та корекції поведінки дітей дошкільного віку, які мають прояви агресії
  • Циклограма практичного психолога в роботі з дітьми, які мають прояви агресії
  • Що таке щастя?
  • Щоденник ненародженої дитини
  • Як виховувати в дитини оптимізм
  • Як зміцнити імунітет дитини
  • Як поводитись під час карантину
  • Як уникнути емоційного вигорання та знизити рівень стресу під час дистанційного навчання вчителю
  • Особливості обдарованих дітей в ДНЗ
  • 50 відтінків гумору
  • Абетка покоління Z
  • Безпека дітей в інтернеті. Як вберегти дитину від інтернет-пасток
  • Безпека як потреба людини
  • Безпека в інтернеті. Правила для дітей
  • Дитина самостійно виконує домашнє завдання. Реальність чи мрія
  • Захоплива діяльність разом з дітьми
  • Зроби свій вибір щастя або нещастя
  • Карантин як нагода стати ближче з дітьми
  • Кібербулінг
  • Інтелектуальний турнір. Коли та за яких обставин
  • Маточка і тичинка. Навіщо розмовляти з дитиною про секс і як правильно це робити
  • Модель роботи психолога з гіперактивними дітьми
  • Організація роботи фахівця психологічної служби з обдарованими дітьми в початковій школі
  • Попередження насильства у родині
  • Проблеми емоційного розвитку у дитячому віці
  • Психолого-педагогічні засади виховання і розвитку обдарованих дітей дошкільного віку
  • Розвиток емоційного інтелекту
  • Роль практичного психолога та соціального педагога в організації дистанційного навчання
  • Самостійність дітей і/або слухняність
  • Спілкуватись з вчителем як
  • Сучасні інформаційні технології в порушенні психологічних кордонів людини
  • Теорії стресу
  • Техніки для заспокоєння при тривозі та інтенсивних емоцій
  • Феномен кліпового мислення
  • Циклограма попередження шляхів проявів агресії серед молодших школярів
  • Чому наша школа закрита
  • Як займатися з дитиною дистанційно. Маленькі психологічні секрети
  • Як краще взаємодіяти з дитиною
  • Як організувати робочий день школяра в умовах дистанційного навчання
  • Батьківський контроль екологічності та культури перебування в олайн просторі дитини
  • Емоційне благополуччя дитини в сім’ї
  • Фізіологічні механізми стресу

Меню сайта

  • ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
  • ІНФОГРАФІКА
  • НОРМ.-ПРАВ. ДОКУМЕНТАЦІЯ
    • ЗАГ.- ДЕРЖАВНІ ЗАКОНИ
    • НАКАЗИ,ЛИСТИ МОНУ/ГУОН
    • НАКАЗИ РУО
  • ІНСТРУМЕНТАРІЙ
  • ПСИХОЛОГІЧНІ СТАТТІ
  • ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИТЧІ
  • БІБЛІОТЕКА
  • ПРЕЗЕНТАЦІЇ
  • ВІДЕО
  • МУДРІСТЬ В ВИСЛОВАХ
  • СКАРБНИЧКА ЗАНЯТЬ
  • КЕЙС ФАХОВИХ ПРОГРАМ
  • БЛАНКИ ДЛЯ РОБОТИ
  • СТЕНДОВА ІНФОРМАЦІЯ, БУКЛЕТИ
  • ХВИЛИНКА ПІЗНАННЯ ТА РОЗВАНТАЖЕННЯ
  • ПЕДАГОГАМ
  • БАТЬКАМ

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Авторське право © 2019 ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ СЕКТОР "НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ" РНМЦ.