Привабливі фрази для спілкування:

–   «Добрий ранок!»;

–   «Вітаю»;

–   «Я ціную Вашу допомогу»;

–   «Розкажіть мені про це»;

–   «Чим можу допомогти?».

Поведінка привабливої особистості:

–   посмішка;

–    вміння вислухати;

–   притримування дверей;

–   підняття великого пальця (знак «все добре») або «дай п*ять» ;

–   надсилання вітальних листівок;

–   чекання на повернення.

Приємне фізичне оточення:

– свіжа фарба;

– живі рослини;

– чисті стіни;

– комфортні меблі;

– привабливо оформлений стіл;

– свіже повітря.

Привабливі думки (звернення до себе):

– «Робити помилки – це нормально»;

– «Я поклала ключі не на своє місце»;

– «Я можу навчитися це робити»;

– «Іноді мені потрібно подумати, що робити».

Непривабливі фрази для спілкування:

–   «Стережіться!»;

–    «Це не спрацює!»;

–   «Непогано, як для дівчиська»;

–   «Мені однаково, що ви робите»;

–   «Ти не зможеш це зробити»;

–   «Тому що я сказала, що буде саме так!».

Поведінка непривабливої особистості:

–   часто поглядає на свій годинник;

–   позіхає;

–   не закриває за собою двері;

–   глузує;

–   забуває про важливі дати;

–   штовхається.

Неприємне фізичне оточення:

–   темні коридори; –   відсутність рослин;

–   графіті;

–   розламані старі меблі;

–   розкидана їжа; –   погане повітря.

Непривабливі думки (звернення до себе):

–   «Чому я така (такий) дурний?»;

–   «Я знову загубила свої ключі.»;

–   «Я ніколи не знаю, що робити!»; –   «Я так повільно мислю, щоб це вловити».

Суть ефективного вчителя – підтримувати привабливу позицію.