Кожен з нас бажає досягти висот у своїй сфері діяльності. Адже перемоги на трудовому поприщі не тільки приносять високі доходи, але й підвищують самооцінку. Як же досягти хороших результатів і яких принципів дотримуватися, щоб ваші справи складалися якнайкраще? У цій статті ми дамо кілька порад, які, сподіваємося, допоможуть вам здійснити прогрес у кар’єрі.

1. Плекайте хороші відносини з людьми навкруги. На робочому місці, чи це освіта, виробництво,  сфера обслуговування, торгівля або ще десь — у більшості випадків вам доводиться мати справу з людьми. Досягнення гармонії з оточуючими просто необхідність для успішної роботи. Не будьте занадто егоїстичними, навчіться бути психологом і у своїх діях враховуйте не лише власні вигоди, а й інтереси інших. Така поведінка викличе повагу ваших колег. І навпаки, протиріччя в колективі будуть створювати у вас негативні емоційні стани, відніматимуть ваші розумові та фізичні сили, відволікатимуть увагу від основної діяльності. У конфліктній ситуації, можливо, варто піти на поступки, навіть якщо це, на перший погляд, не вигідно для вас. Рано чи пізно, згідно з принципом бумеранга, лояльність оточуючих людей повернеться до вас же. Ні в якому разі не заздріть нікому з товаришів по службі. Адже почуття заздрості, як зазначають психологи, є руйнівним емоційним станом. Замість цього постарайтеся поліпшити свою ефективність в роботі, щоб наздогнати суперника.

2. Обладнайте ваше робоче місце максимально комфортно. Після знаходження спільної мови з колективом можна подумати і про своє робоче місце. Постарайтеся створити обстановку, що допомагає по-справжньому заспокоїтися і зосередитися на своїй роботі. Можливо, потрібен невеликий ремонт: змінити колір шпалер, освітлення, забезпечити звукоізоляцію в приміщенні, обзавестися необхідною побутовою або оргтехнікою тощо. Адже робота — це ваш другий дім. Створіть умови, щоб ви йшли на роботу, як на свято. Позитивний емоційний стан, зумовлений зручностями робочого місця, підвищить вашу працездатність.

3. Будьте цілеспрямованими і працьовитими. Не бійтеся «засукати рукава», тобто виконувати важку роботу.  Великі люди, перш ніж стати видатними, багато трудилися. Як кажуть, «під лежачий камінь вода не тече». Не всім дано хапати зірки з неба. Більшість людей досягає своїх цілей за допомогою працьовитості та наполегливості. Якщо якась розпочата вами справа не увінчалася успіхом з першого разу, то не засмучуйтеся, ні в якому разі не допускайте думки, що ви невдаха. Як кажуть, «перший млинець грудкою». Обов’язково повторіть спробу (якщо, звичайно, справа того варта), але вже з урахуванням здійснених промахів. Адже не помиляється тільки той, хто нічого не робить.

4. Замість самореклами підвищуйте свій професіоналізм. Деякі працівники намагаються показати себе перед начальством, продемонструвати свої здатності та здібності, або постійно натякають керівнику про підвищення своєї посади чи збільшення зарплатні. Така легковажна поведінка підлеглих часто дратує керівника, і зовсім не сприяє їх кар’єрному зростанню. З іншого боку, якщо керівник бачить, що співробітник успішно розвивається на своїй посаді, професійно зростає і удосконалює навички, то він природно буде радий підвищити вас на посаді або збільшити вашу зарплатню.

5. Максимально ясно усвідомте кінцевий вигляд своєї праці. Перш ніж приступити до виконання якого-небудь завдання або проекту, спробуйте уявити, що в кінцевому рахунку має вийти. Не варто працювати заради роботи. Потрібно прагнути високої ефективності. Навчіться мислити широко. За допомогою свого логічного мислення уявіть, яким буде результат ропочатої робити, які наслідки вона може мати. У деяких випадках такий прийом допомагає заощадити час і уникнути помилок. Наприклад, якщо якийсь проект із самого початку малоперспективний, то, мабуть, не варто за нього братися і марно витрачати свої зусилля.

  1. Абсолютно виключити фізичне і психічне насильство над дітьми.
  2. Спостерігати, помічати і повідомляти, при необхідності, лікарю, медичній сестрі  про  зміни у стані здоров’я дитини.
  3. Знати  скільки дітей  у  групі. Хто з дітей де знаходиться – у медичного персоналу,  на занятті у фахівця чи вузького спеціаліста,  на занятті у гуртку тощо.
  4. Ні за яких обставин не залишати  дітей без нагляду.

  Спілкування

  1. Необхідно запам’ятати відразу  всіх дітей,   звертатися до кожної дитини по імені (краще так, як звертаються удома).
  2. Бути артисткою, застосовувати: посмішку, жести, інтонацію, виразний погляд, силу голосу. Усі емоції мають бути щирі.
  3. Бути цікавою дітям. Мати у своєму арсеналі і постійно поповнювати: 3-4 вірші, пісеньки, казка, гра, потішки, прислів’я;  варіанти ручної і особистої умілості: орігамі, пальчикова гімнастика, музично-ритмічні рухи, ліплення  тощо за віком дітей.
  4. Усі вимоги до дітей  проговорювати  без посмішки, формулювати зрозуміло і точно, контролювати виконання.
  5. Пояснювати свої дії та дії інших, залучати дітей до пояснень, міркувань про вчинки.
  6.  Залучати дітей до посильної допомоги собі, один одному, помічникові  вихователя (“чарівні” слова обов’язкові).
  7. Хвалити  дитину за хороші вчинки: словом при всіх дітях або значимих для дитини дорослих, дотиком, посмішкою, особливою прихильністю до дитини, спільною грою з дитиною, сюрпризом тощо.
  8. Завжди піднімати авторитет батьків (- Мама зв’язала кофтину? Вона майстриня!).
  9. Щиро цікавитися життям дитини поза дитячим садком (у розвитку). Упізнавати оточення дитини. Конфіденційна інформація про сім’ю не підлягає розголошуванню або обговоренню з ким-небудь, особливо в присутності дитини, окрім інформації, приховання якої може шкодити дитині.
  10.  Впродовж дня кожна дитина повинна отримати «порцію» позитивної уваги педагога.
  11.  Увечері зацікавити дітей  якоюсь цікавою діяльністю на завтра, прощатися з дітьми тепло, по-домашньому («Приходь завтра, обов’язково!», «Ми тебе будемо чекати», «Без тебе нам нецікаво», «Завтра будемо малювати» та інше).
Кожен з нас бажає досягти висот у своїй сфері діяльності.