ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПСИХОЛОГА ДНЗ


      ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО -ПЕДАГОГІЧНУ КОНСУЛЬТАЦІЇ

( 4988 )


      Методика «Дрібні рухи».
      Мета: оцінити рівень сформованості розвитку дрібних рухів.

( 2110 )


      Орієнтовний графічний тест шкільної зрілості (модифікація теста Артура Керна). Мета: визначення розвитку дрібної моторики руки і зорово-рухової координації.

( 1809 )


      Методи оцінювання біологічної зрілості дитини. Мета: визначити біологічний вік дитини

( 1207 )


      Комплексна методика дослідження психофізичного розвитку дітей 5-7 років
      (Автори-упорядники: Цюман Т.П., завідувач науково-дослідної лабораторії, канд. пед. наук, Таран О.П., старший науковий співробітник, канд. психол. наук, Пімєнова К.О., молодший науковий співробітник)

( 2269 )


      Тест для батьків РІВЕНЬ ТРИВОЖНОСТІ ТА ПСИХІЧНОГО НАПРУЖЕННЯ ДИТИНИ (за О. Захаровим)

( 1593 )


      Випускна робота «ЗБАГАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ЯК ЗАСІБ СТАНОВЛЕННЯ ЗАГАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНЯТ»

( 1262 )


      МЕТОДИКА “ЩО ЗАЙВЕ?”

( 2304 )


      ГРАФІЧНИЙ ДИКТАНТ (Д. Б. ЕЛЬКОНІН)

( 977 )


      МЕТОДИКА “ВІДТВОРИ МАЛЮНКИ”

( 1285 )


      МЕТОДИКА “УПІЗНАЙ, ХТО ЦЕ?”

( 975 )


      МЕТОДИКА “ЗА ДВОМА МАЛЮНКАМИ”

( 1086 )


      МЕТОДИКА “НЕБУЛИЦІ”


      МЕТОДИКА “ОБВЕДИ КОНТУР”

( 1019 )


      МЕТОДИКА “ЧИМ ЗАЛАТАТИ КИЛИМОК?”

( 894 )


      МЕТОДИКА “ЧОГО НЕ ВИСТАЧАЄ НА МАЛЮНКАХ?”

( 932 )


      МЕТОДИКА “ЯКІ ПРЕДМЕТИ ЗАХОВАНО В МАЛЮНКАХ?”

( 1003 )


      АНКЕТА “ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ІМПУЛЬСИВНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКА (ЛАВРЕНТЬЄВА Г.П., ТИТАРЕНКО Т.М.) ”

( 1494 )


      АНКЕТА “ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ АГРЕСИВНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКА (ЛАВРЕНТЬЄВА Г.П., ТИТАРЕНКО Т.М.) ”

( 1350 )


      АНКЕТА “ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА (ЛАВРЕНТЬЄВА Г.П., ТИТАРЕНКО Т.М.) ”

( 1316 )


ТЕСТ ГОМУНКУЛУС Источник: А.В.Семенович. Нейропсихологическая диагностика и коррекция в детском возрасте. ( 885 )


Будиночок
Мета. Виявити уміння дитини орієнтуватися у своїй роботі за зразком, точно копіювати його; оцінити особливості розвитку довільної уваги дитини та довільної поведінки
( 1074 )


План спостереження за поведінкою дитини в різних ситуаціях з метою визначення ти¬пу темпераменту
( 1333 )


Овощи, фрукты, ягоды. Тематический комплект.
( 686 )


Останнє оновлення сторінки: