1. На розумовий розвиток дитини значною мірою впливає повсякденне оточення.. Те що дитина бачить чує навколо себе відображається нею стає матеріалом над яким працює розум.

У розумовому вихованні велике значення має виконання посильних трудових доручень.. Трудова діяльність збуджує активність та інтереси дитини збагачує її знання чуттєві образи й враження.
Щоб не гасити дитячої допитливості потрібно в доступній формі давати відповіді на дитячі запитання, спираючись на найпростіші конкретні факти.
Особливо корисно спонукати дитину самостійно знаходити відповіді на запитання.
Казковість фантастичність, одночасно неймовірна реальність мислення дитини формують у неї здатність до відкриття.
Не слід прагнути, щоб дитина була як усі. Помічайте успіхи дитини в розумовому зростанні.
Важливим засобом формування допитливості є заняття з малювання ліплення, аплікації та інших видів образотворчої діяльності.
З дитиною потрібно якнайбільше говорити. При цьому мова батьків повинна бути максимально чіткою.
Важливе місце у формуванні допитливості дітей молодшого дошкільного віку займають конструкторські іграшки – будівельний матеріал розрізні картинки кольорова мозаїка.
Дорослі мають не тільки розширювати, а й збага­чувати словник дитини, удосконалювати правильне вживання граматичних категорій.. Говорячи з дитиною вони повинні вживати нові доступні для її розуміння звороти дозначення вставні слова метафори.. Поступово дитина навчається їх розуміти і вживати у своїй мові.
Здатність дітей дивуватись ґрунтом для виховання інтересу до знань до праці формування моральних якостей.

ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДИТИНИ.